Driven By Eternity: Making Your Life Count Today & Forever

OORSIG

John Bevere se Driven By Eternity: Making Your Life Count Today & Forever is nie vir die geestelike-preuts persoon nie. Tog bevat dit ‘n boodskap waarop almal van ons kan let.

Te veel mense dink dit is so eenvoudig as om die “Sondaargebed” te bid of gedoop te wees as baba, late ‘n belydenis aflê en dan te gaan om sondige lewens te leef sonder om selfs te dink oor die ontwikkeling van ‘n verhouding met God deur Jesus Christus. Ja, dit is geloof wat ons red, maar soos Jakobus hoofstuk 2 sê, “geloof sonder werke is dood.” Driven by Eternity moedig jou aan om vir Christus te leef en nie net selfvoldaan te wees en ‘n louwarm (of selfs koue) lewe te leef nie.

Christene is so gefokus op aardse dinge dat hulle dikwels vergeet van die ewige skatte wat ons in die hemel moet bou. In Driven By Eternity bied Bevere ‘n duidelike Bybelse saak vir ‘n diep verhouding met God aan, wat Sy wil vir ons lewens duidelik maak.

Een van die beste aspekte van hierdie boek is Bevere se storie van die Kingdom of Affabel. In Affabel: Window of Eternity is ‘n gelykenis van vyf jongmense wat hul lewens in die “aardse” koninkryk van Endel leef, en dan weggeslaan word na die “hemelse” koninkryk van Affabel waar hulle voor die Oordeelsaal van die Koning staan. Dit verteenwoordig natuurlik alle mense wat voor die Oordeel van ons Here en Koning Jesus Christus gaan staan. Net hierdie drama alleen is lewensveranderend, en is die prys van hierdie boek werd!

ANALISE

Sekere konserwatiewe christene kan moontlik aanstoot neem met sy praat van visioene en drome, en ook sy mening dat Christene soms hul verlossing kan verloor. Lesers kan egter nie argumenteer met sy kennis van die Bybel nie. Bevere moedig Christene aan om vir God te werk en vra moeilike vrae oor hoekom sommige dit nie doen nie. Hy suiker nie sy oortuiging dat die hemel op hande is nie en dat baie mense, Christene en nie, hul lewens op nuttelose nastrewings en prioriteite mors.

As jy op soek is na ‘n lig, leesbare boek wat jou voortdurend vertel wat ‘n goeie mens jy is (soos ‘n Joel Osteen-boek), is hierdie boek daar om die waarheid van die eevangelie en die ewigheid weer in jou vas te slaan. Hierdie boek is relevant vir vandag. ‘n Skrikwekkende, dwingende, uitdagende boek. Ek belowe jou dat indien jy hierdie boek lees, gaan jy nie meer dieselfde dink, praat of leef nie!

Advertisements